Reklamacje i zwroty

ZWROT TOWARU? - TO PROSTE!

Masz prawo zwrócić zakupiony produkt. Na dokonanie zwrotu (odstąpienia od umowy) masz aż 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Klient odpowiada za ewentualne zmniejszenie wartości towaru, zgodnie z regulaminem sklepu i przepisami prawa.

Nie zapomnij dołączyć do przesyłki paragonu lub faktury oraz wydrukowanego i wypełnionego Formularza Zwrotu/Reklamacji wraz z podaniem przyczyny zwrotu (patrz kody znajdujące się na Formularzu Zwrotu/Reklamacji).

Jeżeli zwrot następuje z innych przyczyn niż reklamacja produktu w związku z wadą produktu, zwrot następuje na koszt Klienta.

W przypadku Reklamacji związanej z wadą produktu, zwrot dokonywany jest na koszt Sklepu Vivro.pl zgodnie z procedurą reklamacyjną.

Vivro.pl zapewnia możliwość zwrotu zamówionych produktów pod warunkiem, że zwracany produkt/produkty znajdują się w stanie niezmienionym oraz umożliwiającym ich ponowna sprzedaż. W szczególności wymagane jest, aby opakowanie produktu było nienaruszone. 

Niniejsze prawo do zwrotu produktów jest niezależne od innych uprawnień Klienta wynikających z przepisów prawa lub postanowień Regulaminu i nie narusza w szczególności uprawnień do odstąpienia od umowy, zamówienia.

Prosimy zadeklarować wszystkie przesyłki zwrotne jako wysyłka paczki lub list polecony oraz zachować potwierdzenie nadania. Jest to pomocne przy dochodzeniu ewentualnych roszczeń wobec operatora pocztowego lub firmy przewozowej z powodu ewentualnych uszkodzeń paczki podczas transportu lub strat. W celu zminimalizowania kosztów Sklep Vivro.pl zaleca korzystanie z usług Poczty Polskiej przy dokonywaniu zwrotów. 

Zadbaj o swoja przesyłkę! 
W trosce o bezpieczeństwo przesyłanych towarów prosimy o odsyłanie produktów w odpowiedni sposób zabezpieczonych. Przesyłkę prosimy ją kierować na adres Sklepu.

Termin zwrotu płatności uzależniony jest od formy dokonanej płatności i może wynosić od 5 do 14 dni, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Jeśli zapłaciłeś za zamówienie gotówką przy odbiorze i podasz nam numer rachunku bankowego, zwrot nastąpi na wskazany numer rachunku. W razie braku podania nr rachunku bankowego, zwrot nastąpi w takiej formie w jakiej dokonałeś płatności. Jeśli chcesz wymienić produkt, zwróć go, a następnie złóż nowe zamówienia.



W przypadku pytań, przed wysłaniem zwrotu prosimy skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo. Jesteśmy do dyspozycji naszych Klientów we wszystkie dni robocze godzinach pracy Sklepu.


W przypadku ewentualnej reklamacji lub zwrotu zamówionych produktów prosimy pobrać, wypełnić i załączyć do przesyłki zwrotnej Formularz Reklamacji / Zwrotu oraz ewentualnie, w zależności od sytuacji, również Formularz Oświadczenia o odstąpieniu od umowy:
 

Formularz "REKLAMACJA / ZWROTY"    - pobierz      wersja .pdf

Formularz "Oświadczenie o odstąpieniu od umowy"    pobierz      wersja .pdf